Wyniki wyszukiwania dla tagu - twitter
ilość wyników: 37

440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

440 mln zł na spełnianie marzeń

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej
Strzał w okienko opinie

Strzał w okienko

- Piłka nożna to gra, w której 22 mężczyzn biega za piłką, a na końcu i tak wygrywają Niemcy - powiedzenie Gary’ego Linekera sprawdziło się po raz kolejny. Podczas MŚ w Brazylii Adidas ograł konkurencję na polu marketingowym - uważa Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidas.

Czytaj więcej
Luis Suarez to nie Lance Armstrong [wywiad] marketing

Luis Suarez to nie Lance Armstrong [wywiad]

- Trzeba odróżnić naganne postępowanie sportowca od oszustwa, które może znacznie mocniej odbić się na wizerunku sponsora - mówi Jérôme de Chaunac, global chief operating officer Havas Sports & Entertainment.

Czytaj więcej
Dwa dni i po przetargu opinie

Dwa dni i po przetargu

Czym byłby świat marketingu bez ASAP-u? Ciężko to nawet sobie wyobrazić. Polska Organizacja Turystyczna ostatnim konkursem na social media wyznaczyła nowy standard przygotowania się do postępowania przetargowego.

Czytaj więcej
Z social mediów korzystamy bardziej wybiórczo media-inne

Z social mediów korzystamy bardziej wybiórczo

O 12 proc. spadła liczba heavy users - osób, które korzystają z pięciu serwisów społecznościowych w ciągu miesiąca.

Czytaj więcej
Austin Power opinie

Austin Power

- Dość szeroko słychać głosy, że w SXSW uczestniczy się, żeby mieć poczucie bycia "cool", co nijak nie przekłada się później na naszą pracę - pisze Maciej Sobieski o festiwalu w Austin.

Czytaj więcej
Status związku: wiem, ale nie powiem opinie

Status związku: wiem, ale nie powiem

Ograniczanie informacji podawanych dobrowolnie przez konsumentów będzie postępowało, ale nakreślenie dokładnego profilu potrzeb i gotowości do zakupu potencjalnych klientów jest możliwe także bez tego - pisze Agnieszka Idzik, senior product manager w SALESmanago Marketing Automation.

Czytaj więcej
IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera media-inne

IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera

Agencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Czytaj więcej
Pokemon Go - dać mu szansę? marketing

Pokemon Go - dać mu szansę?

Darmowa gra miejska od studia Niantic zauroczyła miliony graczy na świecie. Potencjał dostrzegli w niej także marketingowcy. Użytkownicy aplikacji spędzają w niej średnio 43 minuty dziennie.

Czytaj więcej
MEC: reklamodawcy przestają odsyłać z reklam TV do internetu media-tv

MEC: reklamodawcy przestają odsyłać z reklam TV do internetu

Zmieniają się trendy w tworzeniu reklam do telewizji i wideo. Polscy reklamodawcy, którzy jeszcze dwa lata temu w połowie spotów zapraszali widzów na strony internetowe, rezygnują z tych odesłań.

Czytaj więcej