Wyniki wyszukiwania dla tagu - tyskie
ilość wyników: 48
GoldenSubmarine, Lubię To i Albedo Marketing Agencjami Roku marketing

Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.

Czytaj więcej
Fanpage Tyskiego w rękach internautów media-internet

Pięcioro najbardziej zaangażowanych fanów Tyskiego mogło przez jeden dzień moderować profil marki. Akcja specjalna została przeprowadzona przez agencję Tequila Polska.

Czytaj więcej
Wietrzenie Kompanii Piwowarskiej opinie

W niespełna dwa lata po przenosinach do Warszawy zespół marketingowy największego producenta piwa bardzo się zmienił. Czy o to właśnie chodziło?

Czytaj więcej
"5 Stadion" zwycięża w Teatrze Wielkim reklama

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się wczoraj w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
190 butelek na głowę marketing

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej
Tyskie - duma Polaków? opinie

Kompania Piwowarska planuje przetarg na swoją sztandarową markę. Coś poszło nie tak?

Czytaj więcej
Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych opinie

Trwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.

Czytaj więcej
Prezes Carlsberga: w 2015 r. także chcemy rosnąć szybciej niż rynek marketing

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc., ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Czytaj więcej
Piwne przesilenie opinie

Zbliża się sezon ogródkowy, więc nie dziwi fakt, że marki piwne odświeżają budżety kreatywne.

Czytaj więcej
Piwo bez reklamy? reklama

Ministerstwo Zdrowia chciałoby całkowitego zakazu reklamy napojów alkoholowych, w tym także piwa. Dla branży to potencjalna strata ponad pół miliarda złotych rocznie. W planach są także ceny minimalne na alkohol.

Czytaj więcej