ilość wyników: 20
Pandemia COVID-19 jeszcze zwiększyła już i tak szybko rosnące zainteresowanie Polaków dostawami jedzenia online. Wszyscy zadają sobie pytanie, czy nowi użytkownicy tych usług przekonali się do nich na trwałe.
Czytaj więcejW nowej kampanii wideo zachęca pasażerów i kierowców do noszenia masek podczas podróży, by "chronić siebie nawzajem".
Czytaj więcejDubisz wraz z zespołem wprowadził do Polski aplikację do zamawiania jedzenia w kwietniu br.
Czytaj więcejW Polsce firma przeznaczyła w mijającym roku milion złotych na podniesienie bezpieczeństwa przejazdów i 6 milionów na wsparcie kierowców w dostosowaniu się do wymogów znowelizowanej ustawy o transporcie drogowym.
Czytaj więcejStawia sobie nawet ambitniejszy cel niż Climate Pledge: osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych do 2030 r.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiadają Life on Mars i MediaCom Warszawa.
Czytaj więcejPrzetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.
Czytaj więcejPapaya Films odpowiada za produkcję nowej kampanii promującej antyprzemocową linię pomocy Fundacji SexedPl.
Czytaj więcejTransakcja jest pierwszą inwestycją Mediacap na zachodzie Europy i drugą poza Polską, w ramach strategii dywersyfikacji geograficznej swoich inwestycji.
Czytaj więcej