Wyniki wyszukiwania dla tagu - uefa
ilość wyników: 28
Plus reklamuje Ligę Mistrzów w Ipli [wideo] reklama

Operator oferuje oglądanie meczów bez opłat za transfer danych.

Czytaj więcej
Polsat chwali się najnowocześniejszym studiem sportowym w Polsce [wideo] media-tv

Studio stworzono na potrzeby Ligi Mistrzów UEFA, którą Polsat będzie transmitował do 2021 r.

Czytaj więcej
Marketing sportowy  - od kogo brać dobre wzorce? marketing

Szybciej, wyżej, mocniej - często te słowa słyszą sportowcy, ale także pracownicy organizacji sportowych stawiających na marketing, aby przyciągnąć uwagę kibiców i sponsorów. Skąd czerpać inspiracje?

Czytaj więcej
Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik Euro 2020 media-tv

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.

Czytaj więcej
Projektowanie działań marketingowych przy EURO 2020 - krótki przewodnik prawny marketing

Nadchodzące mistrzostwa to ogromny potencjał marketingowy. Aby móc bezpiecznie tworzyć komunikację nawiązującą do Euro 2020, trzeba dokładnie wiedzieć, jakie treści i aktywności podlegają ochronie prawnej i nie mogą być w żaden sposób wykorzystywane bez zgody UEFA lub innych podmiotów.

Czytaj więcej
Piłkarskie Euro przełożone na 2021 r. marketing

Co z igrzyskami w Tokio? MKOl nie spieszy się z decyzją.

Czytaj więcej
Wizerunkowy strzał w stopę czyli jak Pierre de Coubertin przekręca się w grobie opinie

Szybsza decyzja o przełożeniu igrzysk na lato 2021 definitywnie rozwiązałaby sytuację i pozwoliła na wyjście MKOl-owi z twarzą. Ale na nią musieliśmy poczekać przynajmniej o kilka tygodni za długo - pisze Katarzyna Kochaniak, partner zarządzający w agencji Arskom.

Czytaj więcej
Igrzyska Olimpijskie w Tokio przełożone na 2021 r. marketing

Jeszcze wczoraj mowa była o decyzji za cztery tygodnie, a już dziś wiadomo, że najważniejsza impreza sportowa na świecie zostanie przełożona na przyszły rok.

Czytaj więcej
Brak igrzysk i Euro 2020 - jak wpłyną na branżę reklamową? opinie

Co się zmienia? Kto straci najwięcej? - prognozuje Kuba Kossut, CEO MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej
Wielobój nieoczywisty media-tv

Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

Czytaj więcej