ilość wyników: 28
Operator oferuje oglądanie meczów bez opłat za transfer danych.
Czytaj więcejStudio stworzono na potrzeby Ligi Mistrzów UEFA, którą Polsat będzie transmitował do 2021 r.
Czytaj więcejSzybciej, wyżej, mocniej - często te słowa słyszą sportowcy, ale także pracownicy organizacji sportowych stawiających na marketing, aby przyciągnąć uwagę kibiców i sponsorów. Skąd czerpać inspiracje?
Czytaj więcejNajważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.
Czytaj więcejNadchodzące mistrzostwa to ogromny potencjał marketingowy. Aby móc bezpiecznie tworzyć komunikację nawiązującą do Euro 2020, trzeba dokładnie wiedzieć, jakie treści i aktywności podlegają ochronie prawnej i nie mogą być w żaden sposób wykorzystywane bez zgody UEFA lub innych podmiotów.
Czytaj więcejCo z igrzyskami w Tokio? MKOl nie spieszy się z decyzją.
Czytaj więcejSzybsza decyzja o przełożeniu igrzysk na lato 2021 definitywnie rozwiązałaby sytuację i pozwoliła na wyjście MKOl-owi z twarzą. Ale na nią musieliśmy poczekać przynajmniej o kilka tygodni za długo - pisze Katarzyna Kochaniak, partner zarządzający w agencji Arskom.
Czytaj więcejJeszcze wczoraj mowa była o decyzji za cztery tygodnie, a już dziś wiadomo, że najważniejsza impreza sportowa na świecie zostanie przełożona na przyszły rok.
Czytaj więcejCo się zmienia? Kto straci najwięcej? - prognozuje Kuba Kossut, CEO MediaCom Warszawa.
Czytaj więcejNa największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.
Czytaj więcej