Wyniki wyszukiwania dla tagu - unilever
ilość wyników: 101
Szampon, ser i proszek przez internet marketing

E-commerce w branży FMCG już jest faktem, a wejście na rynek takiego giganta jak Tesco przyspieszy rozwój sektora - uważa Tomasz Waligóra, e-commerce director w Interactive Solutions, realizujący m.in. projekty e-commerce dla P&G.

Czytaj więcej
Przetargowa karuzela reklama

Przetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.

Czytaj więcej
Nivea na zakręcie marketing

Niemal bezgłośnie nastąpiła zmiana na stanowisku prezesa jednej z największych firm kosmetycznych. Przed nowym szefem Nivea Polska duże wyzwania, bo marka traci pozycję.

Czytaj więcej
New Deal w Lowe GGK reklama

Lowe zdobywa nowe biznesy, ma nową strategię i powraca na ścieżkę wzrostów. Ubiegły rok nie był jednak dla agencji łatwy.

Czytaj więcej
Proszek zamiast bagietki marketing

Właśnie ruszył sezon na odchudzanie. Przez ostatnie lata marketerzy serwowali nam przede wszystkim środki na zmniejszenie łaknienia. Teraz oferują niskokaloryczne gotowe posiłki z torebek.

Czytaj więcej
Nowe oblicze Nivei opinie

Koncern zaskoczył mnie swoją nową kampanią reklamową, która jest kreatywna, dowcipna i przede wszystkim lokalna.

Czytaj więcej
Lidl - power shift po polsku opinie

Kampania detalisty pokazuje, że sieci handlowe prześcigają tradycyjnych marketerów już nie tylko w zakresie siły przetargowej, kanałów dotarcia do konsumenta, wiedzy o konsumencie, ale także strategii i kreacji reklamowej.

Czytaj więcej
Wykorzystać moment media-tv

Dla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.

Czytaj więcej
Timotei: mniej rodzinna, bardziej aspiracyjna marketing

Nowa kampania Timotei to rewolucja. Unilever wspiera relaunch szeroką komunikacją.

Czytaj więcej
Detaliści cisną, więc FMCG wydaje mniej opinie

Spadek aktywności reklamowej może być związany z rosnącą rolą detalistów.

Czytaj więcej