ilość wyników: 33
TVP jako pierwsza wprowadziła telewizję hybrydową. Choć teoretycznie jest to interesujący sposób uatrakcyjnienia konsumpcji telewizji linearnej, to bez osiągnięcia masy krytycznej widzów nie będzie miał podstaw biznesowych. Być może właśnie dlatego TVP jest jedynym nadawcą.
Czytaj więcejSwój przyszłoroczny budżet marketingowy operator planuje na poziomie podobnym do tegorocznego. Twierdzi, że kryzys mu niestraszny, a konkurencja mobilizuje.
Czytaj więcejMarka wyeliminowała z dań dodatki uważane za niezdrowe. Zmieniła receptury, a w komunikacji inwestuje w nowe technologie.
Czytaj więcejCzy Instytut Monitorowania Mediów zagrozi wieloletniemu liderowi rynku? O wyborze oferty przez klientów może zadecydować monitoring internetu.
Czytaj więcejPo ogłoszeniu połączenia pracownicy obu wydawnictw ruszyli świętować. Zapewne największą ulgę odczuli menedżerowie G+J, którzy od dłuższego czasu próbowali znaleźć nabywcę dla swojego biznesu w Polsce.
Czytaj więcejSam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.
Czytaj więcejTVN tupnął nogą i ostro zmienił swoją politykę handlową. Agencje oficjalnie cieszą się, że jest szansa na unormowanie sytuacji z cenami reklam. Po cichu jednak zastanawiają się, co zrobić z kosztami, jakie zagwarantowały dotychczas w przetargach mediowych.
Czytaj więcejMagazyny people notują wyraźne spadki sprzedaży. Zmiany w konsumpcji mediów dotknęły jeden z najbardziej odpornych segmentów prasowych.
Czytaj więcejWydawcy przekonują, że prasa tradycyjna przetrwa, gdyż jest wiarygodna. Jednak dla mnie jakość i wiarygodność jest domeną twórcy - nie medium.
Czytaj więcejJakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
Czytaj więcej