ilość wyników: 68
TVP zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów. Drugi etap podobnego konkursu zaczął się w NC+, ZOG nadal może obronić obsługę tego klienta.
Czytaj więcejKończą się ważne przetargi mediowe, m.in. L'Oreal Polska i Reckitt Benckisera.
Czytaj więcejPo przetargach mediowych są już m.in. Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Żabka, Prudential czy PKP Intercity. Powoli rysuje się nowy układ sił.
Czytaj więcejPodczas uroczystej gali w Pin-Up Studio uhonorowaliśmy najlepsze domy mediowe i agencje reklamowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 16.
Czytaj więcejPo miesiącach marketingowego "uśpienia" Netia zdecydowała się przypomnieć o sobie. Bronią w walce o konsumentów ma być telewizja. Cel: rywalizacja z kablówkami, szczególnie w dużych miastach.
Czytaj więcejGorączka w przetargach mediowych jest nieco mniejsza, ale wciąż startują nowe konkursy.
Czytaj więcejMarka Vichy z portfolio L'Oreala po raz pierwszy w swojej historii decyduje się na komunikat adresowany do kobiet z wyraźnym wskazaniem na siłę.
Czytaj więcejStan uśpienia nie obowiązuje domów mediowych w te wakacje. Kto co wygrał i kto czego broni?
Czytaj więcejPowiększona grupa ubezpieczeniowa szykuje kampanię wizerunkową.
Czytaj więcejDziałania zaplanowano do końca maja br. i zbiegają się w czasie z zakończeniem funkcjonowania marki Liberty Ubezpieczenia - firmy kupionej przez Axa w 2015 r.
Czytaj więcej