ilość wyników: 16
W agencji pracuje od dwóch lat.
Czytaj więcejZwycięzców międzynarodowego konkursu poznamy 16 lipca br.
Czytaj więcejRóżne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.
Czytaj więcejO branży produkcyjnej, pracy w czasach pandemii i możliwościach polskich studiów na arenie międzynarodowej rozmawiamy z Magdaleną Widuch i Rolandem Lewińskim ze studia Coloroffon.
Czytaj więcejOstatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.
Czytaj więcejGlobalnie jako najbardziej meaningful ocenione zostały Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, IKEA, Visa oraz Lidl - wynika z badania Meaningful Brandsa.
Czytaj więcej