ilość wyników: 48
Sport.pl, "Gazeta Wyborcza" i Radio Tok FM będą relacjonować zimowe igrzyska olimpijskie w Pjongczangu.
Czytaj więcejZ agencją jest związany od blisko 12 lat.
Czytaj więcejWspólną ofertę cyfrową promuje kampania pod hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz mediach społecznościowych.
Czytaj więcejAkcja jest promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej".
Czytaj więcejPołączonym zespołem pokieruje Agata Żelazowska.
Czytaj więcejZastąpiła Zbigniewa Pendla, który żegna się z wydawnictwem.
Czytaj więcejGłówne hasło brzmi: "Co pokolenie, to Wyborcza".
Czytaj więcejNa koniec maja 2019 r. liczba aktywnych prenumeratorów Wyborcza.pl wyniosła 192 415, co oznacza, że od początku roku serwis zdobył prawie 22 tys. subskrybentów.
Czytaj więcejDziennikarze "Gazety Wyborczej" tworzą również newsletter festiwalowy.
Czytaj więcejBranża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.
Czytaj więcej