ilość wyników: 90
- Kiedyś to media, kanał decydowały o obliczu reklamy, teraz zaś jest to kontent, który umieszczamy w różnych kanałach, nie tylko przecież mediach tradycyjnych, ale także np. mediach typu owned. To oznacza, że rola kreacji jest wciąż wielka - mówi Michael Kahn, CEO Performics Worldwide.
Czytaj więcejPrawdopodobnie lokalny budżet mediowy Toyoty powędruje z Omnicomu do GroupM. Sprawcą zamieszania jest agencja The & Partnership z główną siedzibą w Wielkiej Brytanii.
Czytaj więcejMarka z portfolio BSH przygotowuje wspólne działania z marką Finish.
Czytaj więcejCoty promuje linię Adidas Adipure.
Czytaj więcejMimo niższego tempa wzrostu TV oraz odpływu części budżetów do internetu jej udział w rynku reklamowym nadal przekracza 50 proc.
Czytaj więcejSkłada się na nią blisko 100 materiałów filmowych i 90 layoutów wizerunkowych i produktowych.
Czytaj więcejAgencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".
Czytaj więcejTegoroczną odsłonę realizuje agencja H2O Creative.
Czytaj więcejTen rok ma się zamknąć dla naszego rynku kwotą 7,061 mld zł netto.
Czytaj więcejZa realizację kampanii odpowiadają Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.
Czytaj więcej