ilość wyników: 336
Serwisy informacyjne od dłuższego czasu zmagają się z wytycznymi reklamodawców, którzy wolą unikać kontrowersyjnych konotacji i nie chcą, aby ich reklamy wyświetlały się w kontekście koronawirusa - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
Czytaj więcejAlgorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.
Czytaj więcejZasięgi się zwiększają, a koszty prowadzenia kampanii spadają - wynika z raportu "In Data we trust. Re-Forma w digitalu?".
Czytaj więcejMarketerzy muszą na nowo zdefiniować grupy celowe i nakreślić strategie mediowe oraz modele dystrybucji.
Czytaj więcejTo jeden z trzech - obok "Przyjaciółek" i "Face Swap" - nowych kanałów produkowanych przez Mellon Media z grupy LTTM.
Czytaj więcejDwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.
Czytaj więcejTVP podaje wynik o blisko 2 mln wyższy.
Czytaj więcejStałymi gośćmi programu będą Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak oraz Piotr Kędzierski.
Czytaj więcejCzy influencerzy wchodzą w swoją złotą erę, a trafne hashtagi jeszcze bardziej urosną w siłę? Odpowiedzi na te pytania szuka Kamila Klimczak, social media manager w Opus B.
Czytaj więcej#BeApp to nowa platforma streamingowa z muzyką na żywo.
Czytaj więcej