ilość wyników: 336
W ramach właśnie rozpoczętej współpracy blogerka kulinarna zachęca do wzięcia udziału w konkursie - internetowym wyzwaniu adresowanym głównie do użytkowników Instagrama, w którym można wygrać zapas musli na trzy miesiące.
Czytaj więcejTegoroczny festiwal Cannes Lions, który rozpoczął się 21 czerwca, to okazja do przedstawienia specjalnej edycji zestawienia najbardziej angażujących reklam na YouTube w skali globalnej.
Czytaj więcejMecze UEFA Women's Champions League będą po raz pierwszy dostępne za darmo w skali globalnej.
Czytaj więcejRebranding ma podkreślać nowe kompetencje grupy, wykraczające poza influencer marketing.
Czytaj więcejW cyklu "Vintage" w magazynie "Media Marketing Polska" prezentujemy reklamy sprzed dziesięcioleci. W numerze lipcowo-sierpniowym przypomnieliśmy skromne początki południowokoreańskiej marki Hyundai.
Czytaj więcejNowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?
Czytaj więcejTo kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier.
Czytaj więcejKonkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem ma wyłonić najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie wyświetlane na YouTube od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca br.
Czytaj więcejTermin przesyłania zgłoszeń mija 15 września br., nagrody zostaną zaś wręczone w październiku.
Czytaj więcejZ czego wynika tak wysoka oglądalność vlogów i hauli zakupowych związanych z powrotem do szkoły? Co publikują internetowi twórcy przed rozpoczęciem roku szkolnego?
Czytaj więcej