Wyniki wyszukiwania dla tagu - agora
ilość wyników: 118

Większe przychody Agory media-prasa

Większe przychody Agory

Przychody Grupy Agora w III kwartale br. wzrosły o 1,7 proc. Spółka deklaruje, że to efekt skutecznego wykorzystania poprawy koniunktury na rynku reklamy w III kwartale br.

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej
Koniec magii iPada? marketing

Koniec magii iPada?

Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.

Czytaj więcej
DDB zmienia Warszawę na Tribal reklama

DDB zmienia Warszawę na Tribal

- Jest dziś jasne, że skuteczna komunikacja musi być spójna w różnorodności. Działania marki powinny się nawzajem wzmacniać i napędzać. Klienci potrzebują jednego partnera, z którym mogą zaplanować i wdrożyć spójną strategię komunikacji - mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB & Tribal.

Czytaj więcej
Microsoft kusi reklamodawców reklama

Microsoft kusi reklamodawców

Technologiczny gigant mocniej wspiera swoje usługi reklamowe m.in. w Skypie, MSN, Outlooku i Windows Phone. W Agorze będącej brokerem Microsoftu powstał specjalny team sprzedażowy.

Czytaj więcej
ZOG: Stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie reklama

ZOG: Stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie

Z raportu ZenithOptimedia Group wynika, że wideo online będzie najszybciej rosnącym segmentem reklamy. Mobile będzie trzecim pod względem wpływów z reklamy globalnym medium jeszcze przed końcem 2017 r.

Czytaj więcej
Spadki dużych telewizji media-tv

Spadki dużych telewizji

W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.

Czytaj więcej
Ośmiu chętnych na MUX-8 media-tv

Ośmiu chętnych na MUX-8

Co najmniej osiem firm chce uruchomić nowe, darmowe kanały telewizyjne.

Czytaj więcej
Telewizory sprytne czy nie? media-tv

Telewizory sprytne czy nie?

Smart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.

Czytaj więcej
Pytania poza konkursem opinie

Pytania poza konkursem

Po ogłoszeniu przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wyników konkursu na naziemne kanały kolejnego multipleksu (MUX-8) i organizator, i zwycięzcy, i przegrani nie byli specjalnie rozmowni. A przynajmniej kilka pytań warto postawić.

Czytaj więcej