ilość wyników: 52
Powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex.
Czytaj więcejZapraszamy do lektury kolejnego artykułu z cyklu "Something good to add", którego pomysłodawcą i autorem jest agencja marketingowa Advalue.
Czytaj więcejZ 8. edycji raportu przygotowanego przez Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej wynika też m.in., że aż 92% badanych w wieku 15-24 lat robi e-zakupy przez telefon.
Czytaj więcejKampania w telewizji i kanałach digital zachwala różnorodną ofertę sklepu z aplikacjami.
Czytaj więcejOczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.
Czytaj więcejW konkursie dla młodych reżyserów wręczono 10 nagród i wyróżnień.
Czytaj więcejDziś rano dowiedzieliśmy się oficjalnie o planach debiutu giełdowego Allegro. Wydarzenie komentuje Paweł Szewczyk, wiceprezes zarządu merce.com, firmy oferującej rozwiązania dla e-commerce.
Czytaj więcejWsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek.
Czytaj więcejTylko w tym roku powstało w Polsce kilka tysięcy e-biznesów, często jako opcja awaryjna, którą podsunęła pandemia. Teraz muszą nauczyć się, jak zdobyć klientów w internecie. Trwa to nieco dłużej niż założenie e-sklepu, ale nie jest takie trudne - przekonuje Piotr Paciorek z Shopera.
Czytaj więcejŚwiąteczną kampanię największej polskiej platformy e-commerce przygotowała agencja reklamowa Ogilvy.
Czytaj więcej