Wyniki wyszukiwania dla tagu - apple
ilość wyników: 54

Wielkie grzmoty w Microsofcie marketing

Wielkie grzmoty w Microsofcie

Microsoft spisuje na straty 7,6 mld dol. wydanych na zakup biznesu telefonów komórkowych od Nokii. Koncern ograniczy produkcję telefonów, skupi się na rozwoju systemu Windows i biznesu reklam wyszukiwarkowych. W ramach restrukturyzacji zwolni 7,8 tys. pracowników.

Czytaj więcej
Dla kogo złoty MacBook? opinie

Dla kogo złoty MacBook?

"Czy chcesz przez resztę życia sprzedawać słodzoną wodę, czy wolisz iść ze mną i zmieniać świat?" - zapytał Steve Jobs w 1983 r. Johna Sculleya z PepsiCo. Apple pokazał właśnie kolejne rekordowe wyniki. Ale czy nadal zmienia świat?

Czytaj więcej
Telewizory sprytne czy nie? media-tv

Telewizory sprytne czy nie?

Smart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.

Czytaj więcej
Marketing z celem opinie

Marketing z celem

Hasło "Konsumuję, więc jestem" staje się w krajach rozwiniętych coraz częściej wstydliwie ukrywane - pisze Filiberto Amati.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV media-inne

Personal media i przyszłość UHDTV

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej
Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad] reklama

Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

AdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.

Czytaj więcej
Pokemon Go - dać mu szansę? marketing

Pokemon Go - dać mu szansę?

Darmowa gra miejska od studia Niantic zauroczyła miliony graczy na świecie. Potencjał dostrzegli w niej także marketingowcy. Użytkownicy aplikacji spędzają w niej średnio 43 minuty dziennie.

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej
Nowe technologie w omnichannel opinie

Nowe technologie w omnichannel

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Czytaj więcej
Powroty do źródeł i bajkowy eskapizm opinie

Powroty do źródeł i bajkowy eskapizm

Najwięksi zagraniczni marketerzy zaprezentowali już swoje odsłony świątecznych kampanii. W tym roku nie ma kreacyjnego szału ani fajerwerków. Trudny rok w polityce i gospodarce znajduje odzwierciedlenie w powrotach do źródeł.

Czytaj więcej