Wyniki wyszukiwania dla tagu - arc-rynek-i-opinia
ilość wyników: 38
ARC: Orlen i LOT na czele najbardziej rozpoznawalnych firm niosących pomoc marketing

Polacy najlepiej widzą zakup bądź przekazanie materiałów sanitarnych oraz wsparcie finansowe pochodzące od firm.

Czytaj więcej
Jak polscy pracownicy i pracodawcy patrzą na pracę zdalną? marketing

Odpowiedź przynosi badanie przeprowadzone przez pracownię ARC Rynek i Opinia na zlecenie Gumtree.pl przy współpracy z Randstad Polska.

Czytaj więcej
Kawa "na mieście" w czasach pandemii marketing

Obecnie pijemy kawę w większym stopniu "przy okazji" zakupów czy tankowania niż w ramach spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń.

Czytaj więcej
CSR w czasach pandemii [wideo] marketing

Jak przenieść działania offline do świata online i zaangażować przy tym pracowników będących na wielomiesięcznym home office? Z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem w tym temacie - piszą eksperci z agencji Performics.

Czytaj więcej
IKEA rezygnuje z wydawania katalogu - komentarz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB marketing

Badania zrealizowane przed dwoma miesiącami przez Stowarzyszenie wspólnie z ARC Rynek i Opinia sugerują, że decyzja IKEA nie spodoba się Polakom.

Czytaj więcej
Kartki, listy i gazetki mile widziane - badanie ARC Rynek i Opinia marketing

Aż dwie trzecie Polaków sprawdza swoją tradycyjną skrzynkę pocztową co najmniej raz dziennie. Te i inne zaskakujące dane przynosi badanie przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
Internet zmienia sport marketing

Wielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?

Czytaj więcej
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej
Smart TV ma przyszłość media-tv

Buzz w online może przyciągnąć do treści telewizyjnych osoby, które inaczej by się na nie nie skusiły, pod warunkiem, że ma on charakter pozytywny, czyli kontent jest trafiony - uważa Marcin Wiśniewski, członek grupy roboczej MOC TV i kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Dyskretny urok direct marketingu marketing

Blisko 75% osób, które miały kontakt z ulotkami czy gazetką, dokonało zakupu reklamowanego produktu.

Czytaj więcej