Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 64

Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej
McCann - przebudzenie opinie

McCann - przebudzenie

Agencja, która miała spore problemy ze zdobywaniem nowego biznesu, może teraz pochwalić się zwycięstwami.

Czytaj więcej
K2: zejście ze szczytu reklama

K2: zejście ze szczytu

Janusz Żebrowski rezygnuje z funkcji prezesa agencji. Po jego dymisji akcje spółki idą w dół. Kluczowy klient zdążył odejść wcześniej od prezesa, drugi tuż po nim.

Czytaj więcej
CSR: Wielki Brat patrzy opinie

CSR: Wielki Brat patrzy

Czy czasy, kiedy firmy mogły wyzyskiwać pracowników albo niszczyć środowisko naturalne bez żadnych konsekwencji, minęły bezpowrotnie? Raportowanie społeczne ma ujawnić wszelkie niecne postępki. Ale czy raportowanie to praktyka doskonała?

Czytaj więcej
Unilever oszczędza opinie

Unilever oszczędza

Koncern zapowiedział globalny plan cięcia kosztów. Czy koncerny FMCG to nadal najlepsi klienci agencji?

Czytaj więcej
Przyjmujemy bezwiednie oszustwa kultywator-branzowy

Przyjmujemy bezwiednie oszustwa

- Zjawisko manipulacji językowej wraca tylnymi drzwiami od czasu komuny. Ale wtedy Polacy jako naród byli wyjątkowo czujni. Teraz pozwalamy się oszukiwać - mówi prof. Włodzimierz Gruszczyński, językoznawca SWPS.

Czytaj więcej
Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii opinie

Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii

Jakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Mundial okiem analityka TV

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej
Sentyment do oranżady marketing

Sentyment do oranżady

Producenci zwracają uwagę na znaczne wzrosty sprzedaży i potencjał rozwoju tego segmentu napojów.

Czytaj więcej
Luis Suarez to nie Lance Armstrong [wywiad] marketing

Luis Suarez to nie Lance Armstrong [wywiad]

- Trzeba odróżnić naganne postępowanie sportowca od oszustwa, które może znacznie mocniej odbić się na wizerunku sponsora - mówi Jérôme de Chaunac, global chief operating officer Havas Sports & Entertainment.

Czytaj więcej