ilość wyników: 27
Ostatnio pełnił funkcję head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative.
Czytaj więcejŁączna kwota, którą reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w 2022, wyniesie według Global Ad Spend Forecast 745 mld dol.
Czytaj więcejDane pochodzą z raportu “New Business Barometer 2021" dla rynku polskiego.
Czytaj więcejNajszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży
Czytaj więcej14 agencji zdobyło wyróżnienia.
Czytaj więcejKażdego roku do raportu "Agencje i Domy Mediowe" dołączamy mapę, która przekrojowo opisuje sieć powiązań i zależności podmiotów tworzących polski rynek reklamy. Za każdym razem mapie towarzyszy plastyczny obraz tej złożonej biznesowej układanki.
Czytaj więcejPrzetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.
Czytaj więcej