Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 78

Lumia jak światło w tunelu marketing

Lumia jak światło w tunelu

Czy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.

Czytaj więcej
Heyah bije rekord Komisji Etyki Reklamy reklama

Heyah bije rekord Komisji Etyki Reklamy

Sprawa kampanii z Leninem w roli głównej trafiła do Komisji Etyki Reklamy, gdzie nadal napływają skargi oburzonych konsumentów. Marka zaprzestaje emisji reklam.

Czytaj więcej
Getin z aspiracjami marketing

Getin z aspiracjami

Nowa odsłona banku reklamowanego dotychczas przez Piotra Fronczewskiego, niegdyś w towarzystwie psa Fąfla, ma sprawić, że klienci zaczną postrzegać go jako nowoczesną instytucję finansową.

Czytaj więcej
Brawo, Orange! media-internet

Brawo, Orange!

Fanpage polskiego operatora został doceniony przez Socialbakers w kategorii Most Responsive.

Czytaj więcej
Gwiazdygitalizm opinie

Gwiazdygitalizm

Celebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.

Czytaj więcej
Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami media-tv

Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami

Polsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.

Czytaj więcej
Hoop Cola odważnie i alternatywnie marketing

Hoop Cola odważnie i alternatywnie

Marka wystartowała z wyrazistą platformą komunikacyjną. Twarzą brandu został komiksowy superbohater Wilq, który w kontrze do popularnych w reklamie celebrytów odważnie gra im na nosie.

Czytaj więcej
Kot z piwem nie działa marketing

Kot z piwem nie działa

- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.

Czytaj więcej
Lato konkursów reklama

Lato konkursów

Mimo wakacyjnej aury klienci postanowili sprawdzić kondycję współpracujących z nimi agencji. Na razie najciekawsze projekty przypadają K2.

Czytaj więcej
Fanpage Tyskiego w rękach internautów media-internet

Fanpage Tyskiego w rękach internautów

Pięcioro najbardziej zaangażowanych fanów Tyskiego mogło przez jeden dzień moderować profil marki. Akcja specjalna została przeprowadzona przez agencję Tequila Polska.

Czytaj więcej