ilość wyników: 127
Czy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.
Czytaj więcejSprawa kampanii z Leninem w roli głównej trafiła do Komisji Etyki Reklamy, gdzie nadal napływają skargi oburzonych konsumentów. Marka zaprzestaje emisji reklam.
Czytaj więcejNowa odsłona banku reklamowanego dotychczas przez Piotra Fronczewskiego, niegdyś w towarzystwie psa Fąfla, ma sprawić, że klienci zaczną postrzegać go jako nowoczesną instytucję finansową.
Czytaj więcejFanpage polskiego operatora został doceniony przez Socialbakers w kategorii Most Responsive.
Czytaj więcejCelebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.
Czytaj więcejPolsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.
Czytaj więcejMarka wystartowała z wyrazistą platformą komunikacyjną. Twarzą brandu został komiksowy superbohater Wilq, który w kontrze do popularnych w reklamie celebrytów odważnie gra im na nosie.
Czytaj więcej- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.
Czytaj więcejMimo wakacyjnej aury klienci postanowili sprawdzić kondycję współpracujących z nimi agencji. Na razie najciekawsze projekty przypadają K2.
Czytaj więcejPięcioro najbardziej zaangażowanych fanów Tyskiego mogło przez jeden dzień moderować profil marki. Akcja specjalna została przeprowadzona przez agencję Tequila Polska.
Czytaj więcej