ilość wyników: 31
Wcześniej, w latach 2016-2017, pracowała w sieci LifeTube.
Czytaj więcejPrzejmie część obowiązków Mateusza Billa, byłego szefa działu rozrywki w LifeTube, który odchodzi po ponad trzech latach współpracy z firmą.
Czytaj więcejGaming jest masowym trendem konsumenckim, który musi w końcu zostać dostrzeżony i wykorzystany przez marki - podkreśla Piotr Bombol, chief strategy officer Gamesetu.
Czytaj więcejO szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.
Czytaj więcejDo Gamesetu dołączyła w 2019 r., gdzie pełniła kolejno funkcje business development managera i new business strategist.
Czytaj więcejDziałania przygotowały agencje: Gameset, True Motion Pictures GmbH i Freundschaft.
Czytaj więcejPonadto do zespołu sales & strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął stanowisko sales managera.
Czytaj więcejZałożyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.
Czytaj więcejNowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.
Czytaj więcejO jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).
Czytaj więcej