ilość wyników: 32
Policzyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".
Czytaj więcejKonkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem ma wyłonić najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie wyświetlane na YouTube od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca br.
Czytaj więcejSprawdź, jak zgłosić swoją kampanię.
Czytaj więcejTym samym, agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy, w tym youtuberzy, zyskują dodatkowe 4 dni, aby ich kampania mogła wziąć udział w pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. Udział jest bezpłatny.
Czytaj więcejYouTube pomaga w nauce w szkole 72% polskich nastolatków, a 90% dorosłych - w zdobywaniu nowych umiejętności związanych z ich hobby lub zainteresowaniami.
Czytaj więcejSpoty promujące nowe maskotki Biedronki przygotowała agencja Duda Polska.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcejRozmowy o tym, jak rozpocząć i rozwinąć sprzedaż w internecie oraz nadążyć za klientami w cyfrowym świecie prowadzą Olga Kozierowska i Greg Albrecht.
Czytaj więcejW Polsce w ubiegłym roku najszybciej zyskiwało na popularności hasło Euro 2020, w skali globalnej wygrał mecz w krykieta Australii z Indiami.
Czytaj więcejW tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.
Czytaj więcej