ilość wyników: 76
Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.
Czytaj więcejSześciu producentów dostarczyło 86 proc. wszystkich urządzeń.
Czytaj więcejSerwisy Grupy Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20 milionów użytkowników, wynika z badania Gemius/PBI za marzec 2018. To efektowne potwierdzenie trendu utrzymującego się od kilkunastu miesięcy - Interia rośnie najszybciej na tle portalowej konkurencji.
Czytaj więcejUrządzenie, nad którym pracuje Kogifi, zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu.
Czytaj więcejBędzie dostępny w wersji darmowej i abonamentowej. YouTube Red zostanie przemianowany na YouTube Premium.
Czytaj więcejPieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.
Czytaj więcejW regionie EMEA z polskich agencji najwięcej, po trzy, mają Sales Tube i They.pl.
Czytaj więcejMagazyn “Wired" (edycja brytyjska) opublikował po raz kolejny doroczne zestawienie 100 najgorętszych start-upów w Europie. Przyglądamy się bliżej niektórym z nich.
Czytaj więcejO trendach i wyzwaniach w obszarze programów lojalnościowych związanych z rozwojem technologii i nowymi doświadczeniami oraz oczekiwaniami konsumentów rozmawiamy z Maciejem Hiltem, Business Development Directorem w agencji oS3.
Czytaj więcejPaweł Kondrat z SalesTube podpowiada jak zadbać o wysoką jakość odnośników do witryny internetowej.
Czytaj więcej