Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 64

Płatność za prywatność opinie

Płatność za prywatność

Można spotkać się z opinią, że jeśli internauci nie płacą za produkty, takie jak skrzynka pocztowa, dostęp do serwisu społecznościowego i inne narzędzia oferowane bezpłatnie w sieci, sami się stają produktem - pisze Mateusz Strzałkowski, rzecznik prasowy fundacji Bezpieczniejwsieci.org.

Czytaj więcej
Radiomarzenia, agencje i temperatura, czyli 2014 r. przed nami opinie

Radiomarzenia, agencje i temperatura, czyli 2014 r. przed nami

Pokusiłem się o wymyślenie kilku rzeczy, które mają się zdarzyć w 2014 roku. Nie rozliczajcie mnie jednak za mocno, część z poniższych to, obawiam się, mój idealizm - pisze Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.

Czytaj więcej
Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google? media-internet

Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google?

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Czytaj więcej
Wspaniała ulotność Snapów opinie

Wspaniała ulotność Snapów

- Młodych do Snapchata przyciąga autodestrukcyjny charakter. Fakt, iż przesyłane zdjęcia po kilku sekundach znikają bezpowrotnie - pisze Stanisław Mencwel, managing director firmy doradztwa strategicznego CPC Join the Dots.

Czytaj więcej
Cannes Lions zaskakuje opinie

Cannes Lions zaskakuje

O spotkaniu z Kanye Westem, neurokognitywistyką 
i nie tylko - pisze dla "MMP" Bartosz Sikora, director, invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Real Time Guru opinie

Real Time Guru

Odkąd zacząłem budować sieć reklamową, ciągle słyszę, że to już jej ostatni rok. Minęły cztery. Google wszystkich zabije - jakby to nie była sieć… A jak nie Google, to RTB - pisze Maciej Mincer, board member - Ballroom International CEE Holding, CEO Evolution Media Net.

Czytaj więcej
Dwadzieścia inspiracji do tworzenia kontentu opinie

Dwadzieścia inspiracji do tworzenia kontentu

Paweł Strykowski z agencji Whitepress.pl daje wskazówki, jak tworzyć wartościowy i skuteczny content marketing.

Czytaj więcej
Marki na medal - nagroda specjalna opinie

Marki na medal - nagroda specjalna

W najnowszym numerze "MMP" przeczytać możecie o wybranych przez nas kampaniach sportowych. W ramach uzupełnienia postanowiliśmy przyznać dodatkową nagrodę specjalną za chyba najbardziej innowacyjną kampanię mundialową dla "Phenomenal Shot" Nike.

Czytaj więcej
Strzał w okienko opinie

Strzał w okienko

- Piłka nożna to gra, w której 22 mężczyzn biega za piłką, a na końcu i tak wygrywają Niemcy - powiedzenie Gary’ego Linekera sprawdziło się po raz kolejny. Podczas MŚ w Brazylii Adidas ograł konkurencję na polu marketingowym - uważa Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidas.

Czytaj więcej
Facebook ogrywa Google… marketingiem opinie

Facebook ogrywa Google… marketingiem

Facebook każdym kolejnym ruchem pokazuje, jak efektywnie można monetyzować serwis internetowy - pisze Michał Gąś, i-media manager OMD Macroscope.

Czytaj więcej