ilość wyników: 78
To proces globalny. Zmiany w Polsce zajdą do końca 2017 r.
Czytaj więcejWPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.
Czytaj więcejProduct placement buduje przede wszystkim świadomość tych marek czy produktów, które wcześniej nie były znane konsumentom.
Czytaj więcejMindshare zdobywa globalny budżet Sanofi. Jego przeniesienie dokona się na przełomie roku. Polski oddział ma powody do radości.
Czytaj więcejKształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.
Czytaj więcejKreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowanie i zakup mediów Starcom.
Czytaj więcejPołączone struktury MEC i Maxusa oficjalnie rozpoczynają działalność na naszym rynku. Debiut poprzedzono badaniem marketerów.
Czytaj więcejRozdanie nagród odbędzie się w tym roku w Mediolanie.
Czytaj więcejViewability, czyli widoczność reklam, nie jest wskaźnikiem nowym. To właściwie nic innego jak opportunity-to-see, czyli możliwość zobaczenia reklamy przez konsumenta. Tak definiuje się viewability w reklamie.
Czytaj więcej