Wyniki wyszukiwania dla tagu - groupm
ilość wyników: 38

Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot media-inne

Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot

To proces globalny. Zmiany w Polsce zajdą do końca 2017 r.

Czytaj więcej
Meetrics wchodzi do Polski reklama

Meetrics wchodzi do Polski

Nowym biurem pokieruje Tomasz Piątkowski.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4 opinie

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej
Mindshare Polska zbadał skuteczność product placementu marketing

Mindshare Polska zbadał skuteczność product placementu

Product placement buduje przede wszystkim świadomość tych marek czy produktów, które wcześniej nie były znane konsumentom.

Czytaj więcej
Manna Mindshare opinie

Manna Mindshare

Mindshare zdobywa globalny budżet Sanofi. Jego przeniesienie dokona się na przełomie roku. Polski oddział ma powody do radości.

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker media-inne

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Czytaj więcej
T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią reklama

T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowanie i zakup mediów Starcom.

Czytaj więcej
Wavemaker startuje w Polsce media-inne

Wavemaker startuje w Polsce

Połączone struktury MEC i Maxusa oficjalnie rozpoczynają działalność na naszym rynku. Debiut poprzedzono badaniem marketerów.

Czytaj więcej
Anna Lubowska ponownie przewodniczącą europejskich Mixx Awards reklama

Anna Lubowska ponownie przewodniczącą europejskich Mixx Awards

Rozdanie nagród odbędzie się w tym roku w Mediolanie.

Czytaj więcej
Prawda widziana gołym okiem opinie

Prawda widziana gołym okiem

Viewability, czyli widoczność reklam, nie jest wskaźnikiem nowym. To właściwie nic innego jak opportunity-to-see, czyli możliwość zobaczenia reklamy przez konsumenta. Tak definiuje się viewability w reklamie.

Czytaj więcej