ilość wyników: 64
O walce ze stereotypowymi wizerunkami kobiet, możliwościach awansu pań w branży reklamowej i work-life balance mówią Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.
Czytaj więcejZ przeprowadzonego w 32 krajach badania Havasa wynika, że konsumenci starają się znaleźć równowagę między poczuciem winy a przyjemnością.
Czytaj więcejTak wynika z przeprowadzonego przez Havas badania "Meaningful Brands"
Czytaj więcejZnika 18 Havas Warsaw. Nową jednostką pokieruje Michał Lutostański.
Czytaj więcejW globalnym badaniu Havas Group najlepiej wypadły: Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp i YouTube.
Czytaj więcejNa konferencji przedstawiciele świata marketingu, mediów i technologii mówili o znaczeniu komunikacji marek w kontekście badania Meaningful Brands. Według niego nic by się nie stało, gdyby nagle 82 procent marek zniknęło z rynku.
Czytaj więcejTo jeden z głównych wniosków z badania przeprowadzonego przez Havas Media Group oraz Universal Music Polska.
Czytaj więcejProdukt marki kosmetyków dla mężczyzn lokowany jest w nowym teledysku rapera.
Czytaj więcejStało się - Internet wskoczył na najwyższy stopień podium w kategorii wydatków reklamowych. Na drugie miejsce zepchnął telewizję. To już chyba zmiana nieodwracalna.
Czytaj więcejChociaż dorośli Polacy raczej sami nie uczestniczą aktywnie w celebrowaniu zwyczajów halloweenowych, dostrzegają, że jest to dzień atrakcyjny dla najmłodszych.
Czytaj więcej