ilość wyników: 32
Kampania rusza pod hasłem "2 for U Challenge".
Czytaj więcejFigurki w zestawach, bohaterowie na opakowaniach i kampanie reklamowe - kolejna odsłona filmowej sagi to dla marketerów okazja do żniw.
Czytaj więcejMarki muszą zająć stanowisko w tak odległej od ich codziennych celów sprawach jak feminatywy, czyli żeńskie końcówki - pisze Robert Kubicki, senior creative, Isobar Polska.
Czytaj więcejHasło kampanii: "Włóż Skodę do koszyka".
Czytaj więcejWśród znanych osób, od których użytkownicy mogą dostać spersonalizowane życzenia wideo, są m.in. Sonia Bohosiewicz i Krzysztof Ibisz.
Czytaj więcejOceniają: Mateusz Frankowski, copywriter, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Dorota Wietrzyk, Agencja Warszawa.
Czytaj więcejOceniają: Marcin Lewicki, senior art director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Marcin Grabowski, copywriter, Grey Group Poland.
Czytaj więcejZłote statuetki powędrowały do Isobar Polska, VMLY&R, Today, BBDO Warszawa, ING Banku Śląskiego i Storytel.
Czytaj więcejNajwiększa zmiana, jakiej sieć dokonała w burgerach od ponad 20 lat, komunikowana jest w kampanii przygotowanej przez agencje DDB i Isobar Polska.
Czytaj więcejLegenda radia spotyka się z jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia.
Czytaj więcej