Wyniki wyszukiwania dla tagu - k2
ilość wyników: 45

Rekordy Polaków w Cannes opinie

Rekordy Polaków w Cannes

Na największy światowy festiwal kreatywności zgłosiliśmy w tym roku najwięcej prac. Wszystko wskazuje na to, że przywieziemy najmniej statuetek. Dlaczego? Bo Cannes Lions to święto kreatywności, a z tą ostatnio u nas nie jest najlepiej, przynajmniej w reklamie.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska z grand prix na Effie marketing

Wirtualna Polska z grand prix na Effie

Nagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Rok DOOH opinie

Rok DOOH

Zaczynając 10 lat temu przygodę z reklamą niestandardową, marzyłem, aby kiedyś dane mi było robić kampanie, które w centrum stawiają media niestandardowe i digital, a klasyczny ATL byłby dla nich tylko dodatkiem - pisze Maciej Wokitajtis, head of DOOH, K2

Czytaj więcej
IKEA "po sąsiedzku" marketing

IKEA "po sąsiedzku"

Gigant meblowy ze Szwecji z przytupem rozpoczyna jesień: promuje nowy katalog i prowadzi szereg niestandardowych działań wielokanałowych.

Czytaj więcej
Zapach budżetu opinie

Zapach budżetu

Trwają interesujące przetargi mediowe. Najciekawszy dotyczy Polpharmy. Natomiast VML wygrywa trzy istotne konkursy digitalowe.

Czytaj więcej
102 jurorów i 194 kampanie reklama

102 jurorów i 194 kampanie

30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play przyznano w konkursie Effie Awards 2016.

Czytaj więcej
VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016 media-internet

VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016

W konkursie przyznano pięć złotych statuetek. Best In Show otrzymało Allegro za "Legendy polskie".

Czytaj więcej
K2 dla "Warsaw Shore" reklama

K2 dla "Warsaw Shore"

Do zadań agencji należy opracowanie koncepcji kreatywnej spotu TV i jego realizacja oraz stworzenie kontentu do kampanii internetowej.

Czytaj więcej
Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather reklama

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather

Dyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.

Czytaj więcej
MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza media-inne

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Emil Tumiłowicz pokieruje marką contentmarketingową MEC.

Czytaj więcej