ilość wyników: 91
Założyciele FaceAddicted tworzą nowy podmiot o szerokich kompetencjach.
Czytaj więcejChociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.
Czytaj więcejKompania Piwowarska chce zmienić wizerunek z typowego "koncerniaka" na producenta najwyższej jakości. Widać to w reklamach i polityce produktowej.
Czytaj więcejZachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów. Wkrótce kolejny relaunch Okocimia.
Czytaj więcejPodczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.
Czytaj więcejPięcioro najbardziej zaangażowanych fanów Tyskiego mogło przez jeden dzień moderować profil marki. Akcja specjalna została przeprowadzona przez agencję Tequila Polska.
Czytaj więcejW niespełna dwa lata po przenosinach do Warszawy zespół marketingowy największego producenta piwa bardzo się zmienił. Czy o to właśnie chodziło?
Czytaj więcejOdświeżający napój z jabłek wprowadzają niemal równocześnie Kompania Piwowarska i Ambra. Jak jednak wypromować nową kategorię cydru, kiedy nie można jej reklamować?
Czytaj więcejAgencja, która miała spore problemy ze zdobywaniem nowego biznesu, może teraz pochwalić się zwycięstwami.
Czytaj więcejNagroda grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się wczoraj w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.
Czytaj więcej