ilość wyników: 78
Podczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".
Czytaj więcejJeszcze przed wakacjami napisałam kolumnę przetargową, gdzie tematem przewodnim były oczywiście marki piwne. Potem długo, długo nic, bo kilka ostatnich upalnych miesięcy rozgrzewało przede wszystkim domy mediowe, gdzie działo się dużo nie tylko lokalnie, ale także w całym regionie.
Czytaj więcejAdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.
Czytaj więcejSamsung i LG przed Euro postawiły na polskich piłkarzy.
Czytaj więcejDyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.
Czytaj więcejBędzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.
Czytaj więcejW Polsce działania reklamowe zostaną przeprowadzone w IV kwartale.
Czytaj więcejW pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy.
Czytaj więcejEmisja spotów potrwa do końca sierpnia.
Czytaj więcejZnany team kreatywny przechodzi z FCB Warszawa.
Czytaj więcej