Wyniki wyszukiwania dla tagu - loyalty-point
ilość wyników: 30
Konsument szuka korzyści [NEXT DAY STUDIO] marketing

Czy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie - będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.

Czytaj więcej
Inflacja - test lojalności konsumentów. Dlaczego program lojalnościowy pomaga w czasie kryzysu? we-love-data-so-let-s-date

Marketerzy coraz śmielej i intensywniej podkreślają rolę programów lojalnościowych w codziennych oszczędnościach, chociażby poprzez podsumowanie zaoszczędzonych pieniędzy na paragonie czy w aplikacji mobilnej. Program lojalnościowy to jednak więcej niż tylko niższa cena.

Czytaj więcej
Powiew świeżości w programie lojalnościowym. Jak ponownie rozkochać w sobie klubowicza? we-love-data-so-let-s-date

Tekstem Dominika Zacharewicza z Loyalty Point wracamy do cyklu "We Love Data So Let's Date".

Czytaj więcej
Oszustwa w programach lojalnościowych. Czym są i jak im przeciwdziałać? we-love-data-so-let-s-date

Oszustwa (ang. fraud) i wyłudzenia mają negatywny wpływ na dobre funkcjonowanie programu, zmniejszając jego atrakcyjność w oczach klientów. Ochrona przed oszustwami to w wielu firmach zadanie o niskim priorytecie. Tymczasem wykrywanie nadużyć powinno mieć charakter proaktywny.

Czytaj więcej
Budowanie i rozwój programu lojalnościowego. In-house czy outsourcing - jaki model wybrać? we-love-data-so-let-s-date

Podjęcie ostatecznej decyzji to często poważny dylemat. Z pomocą przychodzą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.

Czytaj więcej
Program lojalnościowy jako akcelerator wzrostu firmy we-love-data-so-let-s-date

O tym, w jaki sposób biznes zarabia dzięki programowi lojalnościowemu, piszą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.

Czytaj więcej
Długodystansowy bieg lojalnościowy we-love-data-so-let-s-date

Jak utrzymać tempo przez dłuższy czas, prowadząc program lojalnościowy - piszą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.

Czytaj więcej
Pułapki personalizacji. Jak ich unikać? we-love-data-so-let-s-date

Firmy, które chcą zachwycać swoich klientów i oferować najlepsze możliwe doświadczenie powinny wziąć sobie do serca słowa Jeffa Bezosa, który przekonuje, że jeśli chce się mieć 20 milionów klientów, to oznacza, że chce się mieć 20 milionów sklepów. Na czym polega ten fenomen?

Czytaj więcej
Lojalność na miarę 2024 roku. Czym warto się zainteresować? we-love-data-so-let-s-date

W 2024 roku lojalność pozostanie istotnym elementem strategii firm nie tylko z branży retail. Prognoza - szczególnie dla marek, które sukcesywnie budują relacje ze swoimi klientami - wydaje się być obiecująca. W którym kierunku będą się rozwijać programy lojalnościowe?

Czytaj więcej
Value proposition. Jak zmierzyć atrakcyjność programu lojalnościowego wśród konsumentów? we-love-data-so-let-s-date

Dla zrozumienia oddziaływania programu lojalnościowego na biznes niezbędne jest ustalenie jasnych dla całej organizacji metod pomiaru prowadzonych działań. Dzięki temu firma będzie wiedzieć, czy proponowana kompozycja benefitów jest wartościowa dla konsumenta i jednocześnie dochodowa dla firmy.

Czytaj więcej