ilość wyników: 32
W pierwszych odcinkach cyklu powstającego we współpracy z Myhive Polska rozmówcami Gębury byli Kasia Gandor i Maciej Orłoś.
Czytaj więcejO influencer marketingu, zjawisku głośnym, ale wciąż nie dość rozpoznanym, rozmawiamy z Pawłem Staną, CEO grupy LTTM oraz Kamilem Bolkiem, CMO i członkiem zarządu spółki.
Czytaj więcejAgencja wykorzystała udział polskich influencerów do promocji chlebowych przekąsek bułgarskiej firmy Fiscota Food.
Czytaj więcejWiktor Jędrzejewski i Mariusz Buczyński dołączają do agencji. Awansują: Robert Fidler i Natalia Grzeszak.
Czytaj więcejTo kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier.
Czytaj więcejZ czego wynika tak wysoka oglądalność vlogów i hauli zakupowych związanych z powrotem do szkoły? Co publikują internetowi twórcy przed rozpoczęciem roku szkolnego?
Czytaj więcejPonadto do zespołu sales & strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął stanowisko sales managera.
Czytaj więcejZałożyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.
Czytaj więcejO jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).
Czytaj więcejGrupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. Wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, o 5 milionów więcej niż rok wcześniej. Sieć partnerska LifeTube utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.
Czytaj więcej