Wyniki wyszukiwania dla tagu - lttm
ilość wyników: 32
"7 metrów dla Ziemi" - Rafał Gębura z nowym cyklem wywiadów [wideo] media-internet

W pierwszych odcinkach cyklu powstającego we współpracy z Myhive Polska rozmówcami Gębury byli Kasia Gandor i Maciej Orłoś.

Czytaj więcej
Sukces nie przychodzi z dnia na dzień marketing

O influencer marketingu, zjawisku głośnym, ale wciąż nie dość rozpoznanym, rozmawiamy z Pawłem Staną, CEO grupy LTTM oraz Kamilem Bolkiem, CMO i członkiem zarządu spółki.

Czytaj więcej
Talent Media odpowiada za kampanię marki Bruschetta Maretti [wideo] reklama

Agencja wykorzystała udział polskich influencerów do promocji chlebowych przekąsek bułgarskiej firmy Fiscota Food.

Czytaj więcej
Większy zespół i awanse w TalentMedia marketing

Wiktor Jędrzejewski i Mariusz Buczyński dołączają do agencji. Awansują: Robert Fidler i Natalia Grzeszak.

Czytaj więcej
Wystartował Green Squad marketing

To kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier.

Czytaj więcej
YouTubowy Back To School -  przegląd najlepszych kampanii z influencerami LifeTube media-internet

Z czego wynika tak wysoka oglądalność vlogów i hauli zakupowych związanych z powrotem do szkoły? Co publikują internetowi twórcy przed rozpoczęciem roku szkolnego?

Czytaj więcej
Cezary Sokół i Michał Kisiel awansowali w Gamesecie marketing

Ponadto do zespołu sales & strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął stanowisko sales managera.

Czytaj więcej
Piotr Bombol dołącza do zarządu LTTM marketing

Założyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.

Czytaj więcej
Od gamingu do metaverse marketing

O jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).

Czytaj więcej
LTTM: 68 milionów złotych dla influencerów marketing

Grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. Wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, o 5 milionów więcej niż rok wcześniej. Sieć partnerska LifeTube utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.

Czytaj więcej