ilość wyników: 50
To 21. firma dołączająca do tego klubu - sekcji Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Czytaj więcejZetki - bezmyślne dzbany czy poważna grupa na rynku po względem siły zakupu? Wokół nich krąży wiele legend. Mówi się o nich: pokolenie klapek, pokolenie All Inclusive, pokolenie IKEA, pokolenie nierobów, digitarianie, postmillenialsi czy pokolenie C. Jaka jest jednak prawda?
Czytaj więcejSześcioodcinkowy serial dokumentalny HBO ogląda się jak najlepszy kryminał.
Czytaj więcejAkcja wymyślona przez agencję DPZ&T z São Paulo ma zachęcać ludzi do utrzymywania bezpiecznego dystansu podczas epidemii koronawirusa.
Czytaj więcejMarki środka, nie mające wyrazistego wizerunku, dobrego pozycjonowania i lojalnej bazy klientów, na pewno będą tracić na rzecz marek tańszych i dających konsumentom poczucie ukojenia - mówi Jolanta Tkaczyk, ekspertka z Akademii Leona Koźmińskiego.
Czytaj więcejRóżne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.
Czytaj więcej"Pod kątem widoczności medialnej wirus osiągnął cel, który próbują wszelkimi możliwymi sposobami osiągnąć marki" - z prof. Małgorzatą Molędą-Zdziech rozmawiamy o nowych wyzwaniach dla mediów.
Czytaj więcejW zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.
Czytaj więcejNasza firma rozwinęła się dzięki nastawieniu na efektywność i rozumieniu potrzeb naszych partnerów: kierowców, kurierów i restauracji - mówi Michał Dubisz, manager operacyjny w Bolt Food
Czytaj więcejLegenda radia spotyka się z jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia.
Czytaj więcej