Wyniki wyszukiwania dla tagu - microsoft
ilość wyników: 30

Nokia powraca w mocnym stylu reklama

Nokia powraca w mocnym stylu

Marka ma być stale obecna w mediach - za obsługę jej budżetu reklamowego w Polsce odpowiadają Saatchi & Saatchi oraz Mindshare.

Czytaj więcej
Jakub Barzak marketing managerem w Storytel marketing

Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Czytaj więcej
Surface Go będzie konkurować z iPadem marketing

Surface Go będzie konkurować z iPadem

Microsoft wprowadzi na rynek najlżejszy i najtańszy tablet tej klasy w swej historii.

Czytaj więcej
Żabka i Microsoft prezentują "sklep jutra" marketing

Żabka i Microsoft prezentują "sklep jutra"

Sztuczna inteligencja ma pomóc zarządzać procesem zakupowym na każdym etapie.

Czytaj więcej
Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day marketing

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Czytaj więcej
Shopper Day 2018 marketing

Shopper Day 2018

Konferencję o nowych narzędziach w shopper marketingu, lojalności i e-commerce zorganizował "Media & Marketing Polska" wraz z "Handlem".

Czytaj więcej
Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom marketing

Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom

Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.

Czytaj więcej
Udany event? Po pierwsze kontekst, po drugie technologia marketing

Udany event? Po pierwsze kontekst, po drugie technologia

Chociaż jedna z pierwszych definicji eventu powstała we wczesnych latach dziewięćdziesiątych, jej podstawowe założenia pozostają bez zmian. Nadal jest to wydarzenie wyjątkowe, jednorazowe i wyraźnie odmienne od codziennych aktywności. - pisze Anna Nowak, creative technology expert, Dentsu X.

Czytaj więcej
Samsung i Microsoft zacieśnią partnerstwo marketing

Samsung i Microsoft zacieśnią partnerstwo

Celem jest lepsze łączenie smartfonów z komputerami.

Czytaj więcej
Afera, której nie było? opinie

Afera, której nie było?

Paradoksalnie z tzw. afery szpiegowskiej Huawei może wyjść silniejszy niż przed całym zamieszaniem.

Czytaj więcej