ilość wyników: 32
Na starcie serwis oferuje prawie 500 filmów i 7,5 tys. odcinków programów telewizyjnych.
Czytaj więcejPlatforma Disney+ jeszcze nie ruszyła w Polsce, ale udało nam się przebić do amerykańskiej wersji serwisu. Sprawdźcie, czy nas zachwycił, czy rozczarował.
Czytaj więcejPartnerami sekcji są eSky oraz Going.
Czytaj więcej"Explorerzy. Idź za marzeniem" ma łączyć fanów sportów wyczynowych ze specjalistami, m.in. fizjoterapeutami, trenerami i największym osobistościami w dziedzinach himalaizmu, sportu i fotografii podróżniczej.
Czytaj więcejW jej ofercie widzowie najwyżej oceniają Polsat i TVN, a najchętniej pozbyliby się Polo i Trwam.
Czytaj więcejZnajomość pism branżowych, ale też tygodników opinii i dzienników jest dla właścicieli firm ważnym elementem tożsamości, wyznacznikiem statusu społecznego. Stąd bardzo wysokie zasięgi prasy w tej atrakcyjnej grupie konsumentów.
Czytaj więcejWidzowie są najbardziej skłonni płacić operatorom za kanał National Geographic. Netflix umacnia status love brand.
Czytaj więcejOprócz "Klubu Trójki" poprowadzi autorski magazyn "Reszta świata".
Czytaj więcejKonsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.
Czytaj więcejTo efekt porozumienia Ringier Axel Springer Polska i The Walt Disney Company.
Czytaj więcej