Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 63

Telewizja Puls myśli o pierwszej czwórce media-tv

Telewizja Puls myśli o pierwszej czwórce

Prezes Telewizji Puls jest przekonany, że po zakończeniu procesu cyfryzacji na rynku nie będzie już stacji z udziałami w widowni rzędu 15 proc. Jego stacje chcą mieć łącznie 7 proc. i tym samym powalczyć o pozycję z m.in. TVP2.

Czytaj więcej
Postaw na wartość dodaną opinie

Postaw na wartość dodaną

Czy wiemy, jak na te zmiany zareagować, kiedy stare sposoby marketingowe przestają działać, a Nielsen bezlitośnie udowadnia, że udziały produktów markowych oddają słupki markom własnym - pisze Aurelia Szokal-Egierd, dyr. zarządzający agencji Brand Support.

Czytaj więcej
Energetyki czeka blackout? marketing

Energetyki czeka blackout?

Kategoria w Polsce ma się nadal nieźle, ale na jak długo starczy siły zaklętej w energetycznych napojach?

Czytaj więcej
Ambitne plany Velvet po rozwodzie z Kimberly-Clark marketing

Ambitne plany Velvet po rozwodzie z Kimberly-Clark

Nowy właściciel brandu szykuje na wiosnę wielką kampanię reklamową, prowadzi przetargi.

Czytaj więcej
Większy panel telemetryczny to nie wszystko opinie

Większy panel telemetryczny to nie wszystko

- Należy sobie zadać przy okazji pytanie, czy liczba urządzeń w panelu telemetrycznym i zerowe ratingi to nasze największe zmartwienie - pisze Tomasz Sieniutycz, new business director w Pentagon Research.

Czytaj więcej
Konsekwentnie do przodu [wywiad] media-tv

Konsekwentnie do przodu [wywiad]

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, opowiada o ostatnich wydarzeniach w stacjach i najbliższych planach firmy. Nadawca wierzy, że zrealizuje swój plan wzrostu udziałów rynkowych.

Czytaj więcej
Polacy chcą taniej lub za darmo media-tv

Polacy chcą taniej lub za darmo

Aż 30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej TV, wynika z analiz MEC "Projekt Cyfrowizja"

Czytaj więcej
Fińscy kowboje i casting na krowę, czyli Finuu w natarciu marketing

Fińscy kowboje i casting na krowę, czyli Finuu w natarciu

Na rynku zadebiutowała w maju marka Finuu z portfolio Zakładów Tłuszczowych "Kruszwica". Sam pomysł na produkt już jest stosunkowo nowy, a ponadto w komunikacji produktów do smarowania agencja PZL zaproponowała rewolucję.

Czytaj więcej
Kwas rośnie jak na drożdżach marketing

Kwas rośnie jak na drożdżach

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej