ilość wyników: 41
Książka Douglasa Thomasa jest przeznaczona głównie dla osób związanych z projektowaniem, ale może zainteresować szersze grono czytelników.
Czytaj więcej10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.
Czytaj więcejW konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.
Czytaj więcejZdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.
Czytaj więcejMcCann New York, FCB New York oraz Wieden & Kennedey Portalnd zdobyły po dwa grand prix.
Czytaj więcejJeśli udaje się pogodzić cel klienta i cel agencji poprzez zrobienie czegoś dobrego dla świata, miasta, sąsiadów, zwierzaków lub oceanów, to idealnie - uważa Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny VML&YR Poland, która niedawno otrzymała Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes za "Ostatni Twój Weekend".
Czytaj więcejTechnologię rozszerzonej rzeczywistości stworzył białoruski startup Wannaby.
Czytaj więcejFestiwal Cannes Lions nigdy jeszcze nie był tak ważnym wydarzeniem dla branży, jak w tym roku - uważa Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę, Afrykę i Bliski Wschód.
Czytaj więcejW tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie.
Czytaj więcejFirma zanotowała w pierwszym kwartale roku obrachunkowego 2020 (do 31 sierpnia br.) wzrost przychodów o 7% i zysku netto o 25%.
Czytaj więcej