Wyniki wyszukiwania dla tagu - nike
ilość wyników: 39
Nowości książkowe: Wystrzegaj się Futury kultywator-branzowy

Książka Douglasa Thomasa jest przeznaczona głównie dla osób związanych z projektowaniem, ale może zainteresować szersze grono czytelników.

Czytaj więcej
Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show [wideo] reklama

10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.

Czytaj więcej
Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę [wideo] reklama

W konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.

Czytaj więcej
Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku reklama

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Czytaj więcej
Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions [wideo] reklama

McCann New York, FCB New York oraz Wieden & Kennedey Portalnd zdobyły po dwa grand prix.

Czytaj więcej
Marki zaangażowane to marki wyraziste reklama

Jeśli udaje się pogodzić cel klienta i cel agencji poprzez zrobienie czegoś dobrego dla świata, miasta, sąsiadów, zwierzaków lub oceanów, to idealnie - uważa Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny VML&YR Poland, która niedawno otrzymała Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes za "Ostatni Twój Weekend".

Czytaj więcej
Aplikacja mobilna Gucci pozwala przymierzać buty media-internet

Technologię rozszerzonej rzeczywistości stworzył białoruski startup Wannaby.

Czytaj więcej
Kilka refleksji po festiwalu Cannes Lions 2019 reklama

Festiwal Cannes Lions nigdy jeszcze nie był tak ważnym wydarzeniem dla branży, jak w tym roku - uważa Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę, Afrykę i Bliski Wschód.

Czytaj więcej
Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9 reklama

W tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie.

Czytaj więcej
Nike zadowolone z inwestycji w piłkarskie mistrzostwa świata kobiet marketing

Firma zanotowała w pierwszym kwartale roku obrachunkowego 2020 (do 31 sierpnia br.) wzrost przychodów o 7% i zysku netto o 25%.

Czytaj więcej