ilość wyników: 81
Chociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.
Czytaj więcejPod presją malejących przychodów i koniecznych inwestycji w infrastrukturę firmy telekomunikacyjne ograniczają nakłady na marketing. I raczej nic nie wskazuje, by miało się to odmienić.
Czytaj więcejOperatorzy komórkowi chcą świadczyć usługi finansowe pod swoimi markami. Czy to się opłaci?
Czytaj więcejDzięki Polkomtelowi możemy oszacować, że rynek prepaid jest dużo mniejszy niż dotychczas deklarowali operatorzy.
Czytaj więcejAgencja wyspecjalizowała się w reklamach z celebrytami. Reklamowy impresariat artystyczny na Prostej 51?
Czytaj więcejReklamowa ekspedientka z salonu komórkowego w głównej roli w nowej komedii Ryszarda Zatorskiego.
Czytaj więcejNju.Mobile ma już ponad 600 tys. użytkowników, ale jego siła "przyciągania" słabnie - tania marka Orange z kwartału na kwartał przyciąga coraz mniej chętnych. Efekt nowości przestał działać?
Czytaj więcejWedług Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.
Czytaj więcejJuż nie tylko polscy celebryci "przechodzą" do Playa - operator sięga po światowe gwiazdy.
Czytaj więcejWszystkie nowe prepaidy muszą być zarejestrowane na konkretną osobę. 10 mln dotychczasowych posiadaczy takich numerów będzie musiało zrobić to do lutego 2017 r. Operatorzy potraktowali tę sposobność jako okazję do podebrania klientów konkurencji, więc ruszyła reklamowa ofensywa.
Czytaj więcej