Wyniki wyszukiwania dla tagu - play
ilość wyników: 87

Kup sobie adres banku marketing

Kup sobie adres banku

Chętni mogą kupić sobie domenę Raiffeisenpolbank.pl. Bank się do tego nie kwapi. Za drogo.

Czytaj więcej
#tylewygrać - bezcenne! opinie

#tylewygrać - bezcenne!

Momentem dużej radości w agencjach są wiadomości o wygranych przetargach. Cieszyli się ostatnio w Digital One i Socializerze.

Czytaj więcej
Reklama na wokandzie reklama

Reklama na wokandzie

Pozwy wobec konkurentów i oskarżenia o nieuczciwą reklamę to nic nowego. Celują w tym zwłaszcza operatorzy telekomunikacyjni. Teraz odkryli nowy sposób walki. Pozwy wraz z wnioskami o zakaz konkurencyjnych reklam składają w wielu sądach jednocześnie.

Czytaj więcej
K2: zejście ze szczytu reklama

K2: zejście ze szczytu

Janusz Żebrowski rezygnuje z funkcji prezesa agencji. Po jego dymisji akcje spółki idą w dół. Kluczowy klient zdążył odejść wcześniej od prezesa, drugi tuż po nim.

Czytaj więcej
Mamy niedojrzały system celebrycki [wywiad] kultywator-branzowy

Mamy niedojrzały system celebrycki [wywiad]

- Celebryta jest naszym delegatem, ale potrzebujemy zarówno dojrzałych celebrytów, jak i dojrzałych publikacji o sławach - mówi kulturoznawca SWPS prof. dr hab. Wiesław Godzic.

Czytaj więcej
600 tys. Mobilnych Wikingów? marketing

600 tys. Mobilnych Wikingów?

Nowy operator Mobile Vikings ma ambitne plany.

Czytaj więcej
Wszyscy jesteśmy gwiazdami media-prasa

Wszyscy jesteśmy gwiazdami

Wolny rynek prasy i mediów wpuścił na łamy i anteny rzesze osób znanych i mniej znanych. Ich siłę oddziaływania mniej lub bardziej zręcznie wykorzystują marki. Jakie są efekty celebrytyzacji?

Czytaj więcej
Telekomy pod wpływem efektu Solorza marketing

Telekomy pod wpływem efektu Solorza

Czy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat bliżej z Plusem marketing

Cyfrowy Polsat bliżej z Plusem

Chociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.

Czytaj więcej
Telekomy tną wydatki na reklamę opinie

Telekomy tną wydatki na reklamę

Pod presją malejących przychodów i koniecznych inwestycji w infrastrukturę firmy telekomunikacyjne ograniczają nakłady na marketing. I raczej nic nie wskazuje, by miało się to odmienić.

Czytaj więcej