Wyniki wyszukiwania dla tagu - procter-gamble
ilość wyników: 54
Content marketing - jak radzić i podpowiadać konsumentowi opinie

- Wysokiej jakości content wypromowany na podstawie przemyślanej strategii to dziś klucz do sukcesu - zarówno marek, jak i mediów - pisze Włas Chorowiec, założyciel spółki LeadBullet.

Czytaj więcej
O co chodzi z CSR-em? marketing

CSR na stałe zagościł w przestrzeni marketingowej i nie da się go już marginalizować. O co tak naprawdę chodzi? Dlaczego nie należy mylić CSR z CRM?

Czytaj więcej
Koncerny dzielą i rządzą media-inne

Strata klienta jest zawsze trudna. Jednak kiedy następuje w efekcie polityki centrali, staje się podwójnie bolesna. Coraz więcej roszad w obsłudze domów mediowych to efekt siły negocjacyjnej sieci na arenie międzynarodowej.

Czytaj więcej
Unilever i Polpharma kredytowane przez branżę opinie

Najwięksi marketerzy ogłaszają wydłużenie terminów płatności. - Jest to karygodna praktyka, która faktycznie oznacza, że mniejsi dostawcy i partnerzy biznesowi kredytują globalne firmy - komentują przedstawiciele branży reklamowej.

Czytaj więcej
PZL: i Wołoska może być kreatywna opinie

Od stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.

Czytaj więcej
Grey stawia na strategię reklama

Agencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.

Czytaj więcej
Bardziej multidyscyplinarny Cheil reklama

Od kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.

Czytaj więcej
Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii opinie

Jakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej