Wyniki wyszukiwania dla tagu - saatchi-saatchi
ilość wyników: 40

Digitalowe drinki z palemką opinie

Digitalowe drinki z palemką

Agencje interaktywne w sezonie urlopowym walczą o nowe budżety. Przetargi zakończyły już: PGE, BPH, Hebe czy Tchibo.pl. Kilka konkursów nadal trwa i nie wszyscy mogą sobie pozwolić na rozłożenie leżaków.

Czytaj więcej
Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych opinie

Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych

Trwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.

Czytaj więcej
Media sprawdzają media opinie

Media sprawdzają media

TVP zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów. Drugi etap podobnego konkursu zaczął się w NC+, ZOG nadal może obronić obsługę tego klienta.

Czytaj więcej
Piwne przesilenie opinie

Piwne przesilenie

Zbliża się sezon ogródkowy, więc nie dziwi fakt, że marki piwne odświeżają budżety kreatywne.

Czytaj więcej
Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską marketing

Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską

InBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej
Sześć statuetek dla agencji z Polski na Eurobest reklama

Sześć statuetek dla agencji z Polski na Eurobest

Z siedmiu nominacji sześć zdobyło nagrody na festiwalu w Rzymie.

Czytaj więcej
Eurobest 2016 okiem jurora opinie

Eurobest 2016 okiem jurora

- Poziom zgłoszeń był bardzo zróżnicowany - od projektów, które nie zaskakiwały niczym poza faktem, że ktoś zdecydował się wydać pieniądze na ich zgłoszenie, aż po rzeczy, które zachwycały od pierwszego wejrzenia - pisze Artur Szatkowski, creative technology consultant w Hypermedia Linked by Isobar.

Czytaj więcej
Urodzinowa kampania Carrefoura reklama

Urodzinowa kampania Carrefoura

Sieć sklepów świętuje 20-lecie obecności w Polsce.

Czytaj więcej
Kręta droga Toyoty opinie

Kręta droga Toyoty

Prawdopodobnie lokalny budżet mediowy Toyoty powędruje z Omnicomu do GroupM. Sprawcą zamieszania jest agencja The & Partnership z główną siedzibą w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej