Wyniki wyszukiwania dla tagu - screen-network
ilość wyników: 32
Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy media-ooh

Kampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.

Czytaj więcej
Damian Rezner w zarządzie Screen Network media-ooh

Połączy dotychczasowe obowiązki z nową rolą dyrektora operacyjnego.

Czytaj więcej
DOOH coraz bliżej odbiorców media-ooh

Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

Czytaj więcej
Zegar w centrum Warszawy odlicza czas do katastrofy klimatycznej media-ooh

Akcję realizuje Screen Network.

Czytaj więcej
VMLY&R z kampanią dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce [wideo] reklama

Spot wyreżyserował Maciej Kowalczuk.

Czytaj więcej
Smok ostrzega o smogu w centrum Warszawy media-ooh

Animacja 3D i dane pobierane w czasie rzeczywistym - na ekranach w centrum Warszawy ruszyła innowacyjna akcja informacyjna.

Czytaj więcej
Słowa wsparcia dla Ukrainy na ekranach Screen Network media-ooh

Spot emitowany jest na ekranach w całym kraju - przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach i centrach handlowych. To wspólna akcja redakcji naTemat i Screen Network.

Czytaj więcej
Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce media-ooh

Trójwymiarową reklamę z udziałem Żabsona można obejrzeć na ekranie Screen Network na budynku hotelu Marriott w Warszawie.

Czytaj więcej
Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile" media-ooh

W 79. rocznicę powstania w getcie wolonatriusze na ulicach Warszawy zachęcają przechodniów do przypinania papierowych żonkili na znak, że #ŁączyNasPamięć. Ekrany na terenie całego miasta relacjonują wydarzenie, wyświetlając licznik rozdanych żonkili.

Czytaj więcej
Experience marketing - case studies. Kreatywne wykorzystanie danych we-love-data-so-let-s-date

Zero-, first, second- i third-party data… To fundament strategicznych rozważań wszystkich marketerów, pracujących w DDM. Kończąca się era cookies wymusza przemodelowanie rodzajów danych, które będą zbierane w celu optymalizacji CX.

Czytaj więcej