ilość wyników: 55
Szefem artystycznym projektu został Marcin Tyszka.
Czytaj więcejDo zespołu zarządzającego pracą biura dołączyli Joanna Obstój i Marcin Mierzejewski. Na kwiecień firma zapowiada otwarcie polskiego regionu Google Cloud.
Czytaj więcejW cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejW cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejTo już trzeci z tekstów przygotowywanych co tydzień przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics. Przyglądamy się w nim innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics tym razem m.in. o badaniu Snpachata o doświadczeniach zakupowych Pokolenia Z i o nowych możliwościach tworzenia treści AR na TikToku.
Czytaj więcejSpora dawka nowości przed nami, w tym o reklamach na Netfliksie i nowym narzędziu pomocnym dla osób, które planują działania marketingowe na TikToku. Zaprasza jak co tydzień Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcej