ilość wyników: 28
Kampania prowadzona jest z okazji 65-lecia monopolisty na rynku gier liczbowych.
Czytaj więcejWpływy z gier i loterii wzrosły w ub.r. o ponad 50%, przekraczając 15 miliardów złotych.
Czytaj więcejLaureat pierwszego miejsca otrzyma nagrodę w wysokości 9 tys. zł.
Czytaj więcejKampanii towarzyszy akcja - milion flag do odbioru w kolekturach.
Czytaj więcejW sklepach sieci Żabka będzie można zagrać w gry liczbowe Lotto bez użycia Lottomatu.
Czytaj więcejPrzygotowały ją spółka Ekstraklasa i firma TISA.
Czytaj więcejW 2022 r. jego przychody wzrosły o 81% w porównaniu z rokiem 2021.
Czytaj więcejJaka jest najpopularniejsza dyscyplina, którą masowo uprawiają Polacy? Piłka nożna? Bieganie? Nic z tych rzeczy. Prawie od siedmiu dekad Polacy najchętniej grają w gry LOTTO. To przesłanie kolejnej odsłony kampanii reklamowej promującej należącą do Totalizatora Sportowego markę LOTTO.
Czytaj więcej