ilość wyników: 51
Umowa dotyczy trzech kolejnych sezonów.
Czytaj więcejMinisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przygotowało nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, zgodnie z którą nadawcy telewizyjni będą mogli emitować dłuższe niż dotychczas bloki reklam.
Czytaj więcejTo o 1,2% więcej niż w 2018 r.
Czytaj więcejMarka planuje uzyskać 250 mln wyświetleń reklamy do końca grudnia br.
Czytaj więcejSerwisy pokazywały średnio 9,6 minuty reklam na godzinę programu.
Czytaj więcejJest dostępna za darmo w formatach epub i mobi.
Czytaj więcejPandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.
Czytaj więcejNa największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.
Czytaj więcejTo kolejna realizacja agencji Change i Spark Foundry dla tej marki.
Czytaj więcej