ilość wyników: 104
Wiele światowych marek mocno zaangażowało się w igrzyska olimpijskie, ale w Polsce po Euro impreza od strony marketingowej wypada blado.
Czytaj więcejJeden z największych projektów marketingowych tego roku może okazać się strzałem w dziesiątkę. Kluczowe będzie rozsądne dawkowanie komunikatów.
Czytaj więcejDla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.
Czytaj więcejTVP jako pierwsza wprowadziła telewizję hybrydową. Choć teoretycznie jest to interesujący sposób uatrakcyjnienia konsumpcji telewizji linearnej, to bez osiągnięcia masy krytycznej widzów nie będzie miał podstaw biznesowych. Być może właśnie dlatego TVP jest jedynym nadawcą.
Czytaj więcejRywalizacja o widzów filmów i telewizji w internecie wkracza na wyższy poziom.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejW ub.r. tylko trzy kluby piłkarskie Ekstraklasy były nad kreską. Spadły im wpływy ze sprzedaży biletów i transmisji telewizyjnych. Klubowe finanse ratują sponsorzy. Jednak i tak Ekstraklasa tonie w długach - łącznie kluby są zadłużone na 412 mln zł.
Czytaj więcejMimo że kolejne edycje ważnych imprez sportowych przyciągają "tłumy przed telewizory", to prognozy widowni TVP często wzbudzają niedowierzanie wśród plannerów z domów mediowych - pisze Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP.
Czytaj więcejKobiety bardzo chętnie oglądają mistrzostwa w telewizji. Ta część widowni nie zawsze jest dostatecznie doceniana w trakcie mistrzostw przez reklamodawców - wynika z raportu agencji Quest (Starcom MediaVest Group).
Czytaj więcejKtóre mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.
Czytaj więcej