Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp
ilość wyników: 104
Sponsoriada w Londynie marketing

Wiele światowych marek mocno zaangażowało się w igrzyska olimpijskie, ale w Polsce po Euro impreza od strony marketingowej wypada blado.

Czytaj więcej
Lidl kontra czas marketing

Jeden z największych projektów marketingowych tego roku może okazać się strzałem w dziesiątkę. Kluczowe będzie rozsądne dawkowanie komunikatów.

Czytaj więcej
Wykorzystać moment media-tv

Dla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.

Czytaj więcej
Krzyżówka telewizji z internetem media-tv

TVP jako pierwsza wprowadziła telewizję hybrydową. Choć teoretycznie jest to interesujący sposób uatrakcyjnienia konsumpcji telewizji linearnej, to bez osiągnięcia masy krytycznej widzów nie będzie miał podstaw biznesowych. Być może właśnie dlatego TVP jest jedynym nadawcą.

Czytaj więcej
Platformy VoD walczą coraz ostrzej media-tv

Rywalizacja o widzów filmów i telewizji w internecie wkracza na wyższy poziom.

Czytaj więcej
W Greyu piją teraz Tyskie reklama

Największa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.

Czytaj więcej
Kluby na łasce sponsorów marketing

W ub.r. tylko trzy kluby piłkarskie Ekstraklasy były nad kreską. Spadły im wpływy ze sprzedaży biletów i transmisji telewizyjnych. Klubowe finanse ratują sponsorzy. Jednak i tak Ekstraklasa tonie w długach - łącznie kluby są zadłużone na 412 mln zł.

Czytaj więcej
Kobiety też lubią sport opinie

Mimo że kolejne edycje ważnych imprez sportowych przyciągają "tłumy przed telewizory", to prognozy widowni TVP często wzbudzają niedowierzanie wśród plannerów z domów mediowych - pisze Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP.

Czytaj więcej
Kobiety kochają piłkę nożną media-tv

Kobiety bardzo chętnie oglądają mistrzostwa w telewizji. Ta część widowni nie zawsze jest dostatecznie doceniana w trakcie mistrzostw przez reklamodawców - wynika z raportu agencji Quest (Starcom MediaVest Group).

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej