Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp1
ilość wyników: 47

Mundial okiem analityka TV opinie

Mundial okiem analityka TV

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej
440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

440 mln zł na spełnianie marzeń

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej
Kruszwica "nadmiernie" smarowała smalczykiem w "Klanie" reklama

Kruszwica "nadmiernie" smarowała smalczykiem w "Klanie"

Krajowa Rada uznała, że product placement był zbyt nachalny.

Czytaj więcej
Wilk i owca cała, czyli KRRiT jak Salomon media-tv

Wilk i owca cała, czyli KRRiT jak Salomon

Po protestach komercyjnych nadawców KRRiT podjęła iście salomonową decyzję w sprawie kolejnego multipleksu naziemnych kanałów telewizyjnych - miejsca dostanie zarówno TVP, jak i jej konkurencja. Publiczny nadawca zachowa jednak przewagę - nadal jako jedyny będzie mieć naziemne kanały w jakości HD.

Czytaj więcej
Kwas rośnie jak na drożdżach marketing

Kwas rośnie jak na drożdżach

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej
Teleoptymizm opinie

Teleoptymizm

"Wygraliśmy! Mamy najlepsze wyniki!" - ogłosili TVN, Polsat i TVP. Widz ma prawo być skołowany jak wyborca po ostatnich wyborach samorządowych.

Czytaj więcej
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Coraz większa fragmentaryzacja

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł reklama

Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Czytaj więcej
Wiosna w okopach opinie

Wiosna w okopach

Wszyscy najwięksi gracze rynku telewizyjnego przedstawili już swoją wiosenną ofertę. Powiedzmy szczerze: zaskoczeń nie było. Trzej nadawcy - wbrew temu co deklarują ostatnio dyrektorzy programowi anten - postawili przede wszystkim na sprawdzone formaty.

Czytaj więcej