Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp2
ilość wyników: 48
Wilk i owca cała, czyli KRRiT jak Salomon media-tv

Po protestach komercyjnych nadawców KRRiT podjęła iście salomonową decyzję w sprawie kolejnego multipleksu naziemnych kanałów telewizyjnych - miejsca dostanie zarówno TVP, jak i jej konkurencja. Publiczny nadawca zachowa jednak przewagę - nadal jako jedyny będzie mieć naziemne kanały w jakości HD.

Czytaj więcej
Kwas rośnie jak na drożdżach marketing

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej
Teleoptymizm opinie

"Wygraliśmy! Mamy najlepsze wyniki!" - ogłosili TVN, Polsat i TVP. Widz ma prawo być skołowany jak wyborca po ostatnich wyborach samorządowych.

Czytaj więcej
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł reklama

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Czytaj więcej
Wiosna w okopach opinie

Wszyscy najwięksi gracze rynku telewizyjnego przedstawili już swoją wiosenną ofertę. Powiedzmy szczerze: zaskoczeń nie było. Trzej nadawcy - wbrew temu co deklarują ostatnio dyrektorzy programowi anten - postawili przede wszystkim na sprawdzone formaty.

Czytaj więcej
Spadki dużych telewizji media-tv

W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.

Czytaj więcej
Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł reklama

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV media-tv

Starcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Czytaj więcej