ilość wyników: 48
ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.
Czytaj więcejJeśli dojdzie do fuzji AB InBev i SABMillera, powstanie megakoncern browarniczy o wartości 250 mld dol., niemający sobie równego w świecie.
Czytaj więcejInBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.
Czytaj więcejUbiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.
Czytaj więcejO wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.
Czytaj więcej- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.
Czytaj więcejJapońskie inwestycje nad Wisłą kwitną. Są już właścicielami Wedla, teraz kupują Tyskie. Asahi za 7,3 mld euro kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.
Czytaj więcejTo dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W marketingu sportowym, aby osiągnąć naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i strategicznie, i długofalowo.
Czytaj więcejUkazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie - materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii "Dezerterzy".
Czytaj więcejNa rynku jest sporo przestrzeni dla marek, które pomogą młodym patriotom cieszyć się polskością. Problem w tym, że polskie marki nie chcą, lub nie potrafią z niej skorzystać.
Czytaj więcej