Wyniki wyszukiwania dla tagu - tyskie
ilość wyników: 48
Havas Media nadaje z NC+ opinie

ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.

Czytaj więcej
Będzie wieeelkie piwo? marketing

Jeśli dojdzie do fuzji AB InBev i SABMillera, powstanie megakoncern browarniczy o wartości 250 mld dol., niemający sobie równego w świecie.

Czytaj więcej
Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską marketing

InBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.

Czytaj więcej
Kufle z górką marketing

Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

Czytaj więcej
Nie udajemy małego browaru [wywiad] marketing

O wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej
Tyskie w Kraju Kwitnącej Wiśni marketing

Japońskie inwestycje nad Wisłą kwitną. Są już właścicielami Wedla, teraz kupują Tyskie. Asahi za 7,3 mld euro kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.

Czytaj więcej
Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego? marketing

To dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W  marketingu sportowym, aby osiągnąć 
naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i  strategicznie, i  długofalowo.

Czytaj więcej
Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie PROMOCJA

Ukazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie - materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii "Dezerterzy".

Czytaj więcej
Pomóżmy młodym bawić się patriotyzmem! opinie

Na rynku jest sporo przestrzeni dla marek, które pomogą młodym patriotom cieszyć się polskością. Problem w tym, że polskie marki nie chcą, lub nie potrafią z niej skorzystać.

Czytaj więcej