Wyniki wyszukiwania dla tagu - unilever
ilość wyników: 101
Tylko na tablet media-prasa

Czy nowy magazyn "iAM" to znak bliskiego końca druku? Zapewne nie, ale projekt debiutującej w branży firmy może dać wiele do myślenia tradycyjnym wydawcom.

Czytaj więcej
Monstrum wykute przez POG reklama

Z połączenia Publicisu i Omnicomu może powstać największa grupa negocjacyjna. Oczywiście, jeśli wszystkie ze stron będą chciały współpracować.

Czytaj więcej
Content marketing - jak radzić i podpowiadać konsumentowi opinie

- Wysokiej jakości content wypromowany na podstawie przemyślanej strategii to dziś klucz do sukcesu - zarówno marek, jak i mediów - pisze Włas Chorowiec, założyciel spółki LeadBullet.

Czytaj więcej
Lokowanie ma sens marketing

O specyfice product placementu można było posłuchać podczas zeszłotygodniowej konferencji Purple Day, zorganizowanej przez Mindshare Polska. Wartość tego segmentu szacowana jest na ok. 100 mln złotych rocznie.

Czytaj więcej
Agencje nie chcą czekać 90 dni reklama

SAR planuje działania chroniące przed praktykami niektórych klientów wydłużających terminy płatności.

Czytaj więcej
Unilever oszczędza opinie

Koncern zapowiedział globalny plan cięcia kosztów. Czy koncerny FMCG to nadal najlepsi klienci agencji?

Czytaj więcej
Unilever i Polpharma kredytowane przez branżę opinie

Najwięksi marketerzy ogłaszają wydłużenie terminów płatności. - Jest to karygodna praktyka, która faktycznie oznacza, że mniejsi dostawcy i partnerzy biznesowi kredytują globalne firmy - komentują przedstawiciele branży reklamowej.

Czytaj więcej
Mnogość personalnych zmian w grupie Ogilvy opinie

Z początkiem lipca w grupie Ogilvy zwolniło się kilka miejsc pracy. Najpierw dowiedzieliśmy się o odejściu Wojciecha Putrzyńskiego, kilka dni później tę samą decyzję podjęło sześciu kolejnych pracowników agencji.

Czytaj więcej
Fińscy kowboje i casting na krowę, czyli Finuu w natarciu marketing

Na rynku zadebiutowała w maju marka Finuu z portfolio Zakładów Tłuszczowych "Kruszwica". Sam pomysł na produkt już jest stosunkowo nowy, a ponadto w komunikacji produktów do smarowania agencja PZL zaproponowała rewolucję.

Czytaj więcej
Facebook i inni ukończyli dziecięcy wiek media-inne

Największy, globalny serwis społecznościowy ukończył 10 lat. Można by rzec, iż za nim całkiem szczęśliwe dzieciństwo, a przed nim niełatwy okres dojrzewania. To samo o sobie mogą powiedzieć inne media społecznościowe. Spójrzmy, co już umieją i czego jeszcze muszą się nauczyć.

Czytaj więcej