Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 336
Hate page Ryanaira opinie

Prezes tanich linii lotniczych działa według zasady - nieważne jak się pisze, ważne żeby pisano.

Czytaj więcej
Płatność za prywatność opinie

Można spotkać się z opinią, że jeśli internauci nie płacą za produkty, takie jak skrzynka pocztowa, dostęp do serwisu społecznościowego i inne narzędzia oferowane bezpłatnie w sieci, sami się stają produktem - pisze Mateusz Strzałkowski, rzecznik prasowy fundacji Bezpieczniejwsieci.org.

Czytaj więcej
Kontent rządzi - nie tylko w Londynie opinie

O imprezie Content London 2013 pisze Olgierd Cygan, CEO/managing partner agencji Digital One.

Czytaj więcej
Radiomarzenia, agencje i temperatura, czyli 2014 r. przed nami opinie

Pokusiłem się o wymyślenie kilku rzeczy, które mają się zdarzyć w 2014 roku. Nie rozliczajcie mnie jednak za mocno, część z poniższych to, obawiam się, mój idealizm - pisze Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.

Czytaj więcej
Populist creativity - sposób na reklamę w czasach popkultury opinie

"Współczesna gospodarka oparta jest na umiejętności przyciągania uwagi". Obserwacja ta zawarta w książce "Attention Economy: Understanding the New Currency of Business" nigdy nie wydawała się bardziej prawdziwa niż obecnie - pisze Bartek Hanus, strategy director w agencji reklamowej Lowe Warsaw.

Czytaj więcej
W ciekawych czasach żyjemy! opinie

O tegorocznym festiwalu telewizyjnym MIPTV pisze Olgierd Cygan, szef agencji Digital One.

Czytaj więcej
Internet - lek na całe zło media-internet

Żyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.

Czytaj więcej
Nie mobile i nie content opinie

To nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Szukanie targetu [wywiad] marketing

- Obsługa klienta w mediach społecznościowych dużej organizacji to bardzo ryzykowna decyzja. Chodzi także o tajemnicę ubezpieczeniową. Nie wiem, czy przeniesienie obsługi do Facebooka jest dobrym rozwiązaniem - mówi Dariusz Maciołek, kierownik mediów i e-marketingu w Grupie PZU.

Czytaj więcej
Czy polskie firmy wykorzystują potencjał YouTube? media-internet

Powstał raport Chimney’s YouTop100 z rankingiem najefektywniejszych polskich firm w obszarze internetowej komunikacji wideo.

Czytaj więcej